Nekem van tippem a szar hangminőségre.
Ezek legális Keyboardmagazine felvételek és azért vannak lebutítva, mert az online oldalon majd fizetni fogsz érte hogy jobb minőségben (no nem blue ray!) megnézhesd. Pont a múltkor írták a chip magazinban, hogy ahhoz hogy a web2 beinduljon és megszűnjön a hatalmas szemét és spam áradat ami a weben most kering, ahhoz fejlesztések, szakemberek és ezzel együtt hatalmas pénz kell! Innen kezdve a google és a youtube számos más céggel, lassacskán kezdi csepegtetni, hogy a web2 használatért majd fizessenek a gondmentesen internetezni akaró emberek! Magyarul nem lesz freeware mail szolgáltatás, video site, facebook stb, fizetni kellessz még a google keresésért is, amúgy sok szemét találatot fog dobni ingyen és hasonlóan a megmaradó free szolgáltatások szarok, lassúak és szemétdombosak lesznek. Ez így lett az internet indulásával felsőbb szinteken megtervezve, hogy a nép had szokjon hozzá kicsit a jóhoz, hogy majd utánna újabb, nagy volumenű tőkeátcsoportosítás kezdődhessen a pénzmogulok zsebébe! ezt szabadkőműves kelemenék már rég kitalálták, és mire mi eszmélünk, már benne vagyunk a kalickába...
Más!
A Rhodesnak szerintem nagyonis van létjogosultsága a zenében, legalább annyira értékes vintage hangszer mint a Hammond. (elvégre te is becsempészted tehtube a bankodba!) :)
Nagyon kellemes hangja van, sok irányzat nélküle meg sem teremtődött volna! Béna is lenne egy Chick Corea a Hammondon. Nem lehet minden zenét hammonddal uniformizálni, mert az elsivárosodáshoz vezet. (lásd a Mozart idejében minden hegedűn szólt!)
Az orgonának is szép szelet jutott a zenetörténelemben, nem kell e trónusát félteni, ti, mi, mások továbbra is életben tartjátok a legendát. Én sokkal inkább a mai kor "nyák alapú, műanyag, bugyborékgyártó usb-s zeneszörnyeire" lennék féltékeny. Na ezek rendesen hazavágták az élő zenét a DJ-k stb gombnyomkorászós mórickák jóvoltából. S nézd meg a folyamatot, régen 4-5 év kellett egy viszonylag szintetikusan jól megszólaló szinti kidobásáig a piacra, most félévente százával jönnek a villódzó groove-boxok, techno-fasírtok, kütyük, lónyálak... Ezektől van miért a Hammondot félteni! Az ifjúság számára már ismeretlen fogalom a valódi hangszer, a spektrum beszűkül náluk a tuc-tuc konzerv mp3-ba, meg a hyper-subbassba! Már szerinetm senki nem merné általános iskolában megkérdezni énekórán a gyerekeket, hogy az adott műben milyen hangszerek szólalnak meg, mert számukra ez űrbéli hangzás.
Kedvenc sztorim, gitáros ismerősömtől: oviba volt fellépni, kissrác a szőnyegen hasalva tolta a kisautót és közben "Dummmm, Dummmm"
Megkérdezte mit csinál, mire a kisgyerek: "hát autókázok!"
Dehát az autó az berregni szokott! - okosította művész barátom
NEM! Az autó: "DUMMMM, DUMMMM!!!" - volt rá a meghökkentő válasz! :(((