hmsoft Creative Commons License 2009.11.14 0 0 33351
Peti, a vonal engedélyezett tengelyterhelése és a kővonatok tengelyterhelése (papíron) valószínűleg nem áll egymással ellentmondásban, máskülönben jön a hatóság. Viszont hogy mennyire lekvár minőségű az egész, tehát meddig bírja azt, amit papíron bírnia kell - arról viszont remek tapasztalatok nyerhetők egy helyszíni kirándulás segítségével.

És még egy körülmény (tudom, gonosz és rosszindulatú vagyok :) ). Ha egy ilyesfajta vonalat egyszercsak használatba vesz néhány tehervonat, akkor ugyebár a korábbi évek terhelésének akár a többszörösét is elszenvedheti. Túl azon, hogy tényleg elszenvedi, és tényleg nem volt tisztességes fenntartás rajta, azért, ha pályaépítéssel foglalkozó cég vezetője lennél, ugye megindulna a fantáziád? És ugye megpróbálnál konzultálni ezzel-azzal, hogy finom formában kezdjék el terjeszteni a vonal gyors leromlását? Mert miután a gyors leromlás fokozatosan beleivódik a döntéselőkészítők és döntéshozók tudatába, záros időn belül megrendelésre kerülhet némi, komolyabb mértékű felépítménykarbantartási munka. Ami pénzbe kerül, nem is kevésbe. Ezt a beruházást pedig a te céged meg is nyerheti, ugyebár. És ha megnyeri, neked lesz sok-sok, jó kis bevételed. Nna. :)

hm
Előzmény: v_peti (33350)