Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 33274
Na ja jártam ott. Kettészeli a falut a vasút. Bürokratikus okai vannak ,h nincs semmi más. A szabályzat szerint bizonyos emelkedés fölött nem lehet. De ez csak bürokratikus akadály, mert kb. a gőzösök idejében hozták meg, és ami egy gőzösnek akadály az már régen nem az még egy nem éppen új Bzmotnak sem, röhögve meg tudná oldani ezt a feladatot.

Egyébként lehet pozitív példákat is hozni megálló áthelyezésekre. A 125-ös vonalon pl. Pitvarosnál megtették, ott is messze volt az állomás a falutól, most megállóhely van helyette a falu szélén, láss csodát többen használják. Vagy pl. ugyanezen a vonalon Csabacsűd állomás sem volt közel a falu központhoz, de új megálló lett Csabacsűd-felső néven majdnem a falu központjában van.

Vagy pl .a 128-as vonalon Fényesi Szőlők mh. is megszűnt, ami kb. a semmi közepén van csak földek vannak a környékén házak nem, és 1 km-el arrébb új megálló épült Fényes néven ami már közelebb van a házakhoz és láss csodát használják is. Vannak pozitív példák a kár ,h nagyítóval kell keresni őket, és biztosan sok helyen segítene a megálló áthelyezés, de akkor dolgozni is kéne, mennyivel egyszerűbb ránézni a számokra és kijelenteni ,h itt alig száll fel valaki vagyis nem kell, mint utánajárni ,h vajon mi az oka, h nem szállnak fel? Ja, h 5 km-re van falutól? hmm. Lehetne közelebb is? Miért ne a sínek 500m-re is megközelítik a falut. Mi lenne ha áthelyeznénk? De ehhez már gondolkodni is kéne. Ezért mondjuk jó lenne ha ki lenne adva a vonal helyi szinten üzemeltetésre, helyből jobban lehet az ilyesmiket látni mint. akár több 100km-ről egy irodában ülve. Helyből könnyebb az utazási igényeket is felmérni. Pl. oda menni Kis Pista Jóskát megkérdezni ,h miért nem utazik vonattal? Mert lusta vagyok 5 km-t gyalogolni. Ha nem kéne annyit akkor utazna? Persze hogy, legalábbis kipróbálnám. Akkor meg már miért ne lehetne kipróbálni ,h áthelyezzük oda aztán meglátjuk volt-e értelme.
Előzmény: Törölt nick (33271)