hmsoft
2009.11.09
|
|
0 0
33227
|
Azért arrafelé egy kicsit más a helyzet. Ha egy vonalon nincs teherforgalom, a személyforgalma csekély (könnyedén kiváltható közúti megoldással), és a vonal üzemeltetését nem fizeti semmilyen harmadik fél (környékbeli önkormányzat, állam, akármilyen szervezet), azt az RZsD úgy bezárja egy pillanat alatt, mint a fene. Ezek a heti két vegyesvonatos-szambázós helyek jellemzően olyanok, ahol legalább pármillió elegytonna összejön évente a teherforgalomban, ha nem is több. (Összehasonlításul: a hódosi vonalon tavaly úgy 4 millió elegytonna környékén jártak. v_peti azt szokta rá mondani, hogy "jelentős teherforgalmú", az RZsD kategorizálása alapján viszont, a két kiemelt és négy normál kategória közül a IV-be fér csak bele, a "kisforgalmú iparvágányok, egyéb állomási vágányok, egyéb összekötővonalak" közé.) hm |
Előzmény: bodrostomi (33226)
|
|