Törölt nick Creative Commons License 2009.11.08 0 0 33159

"Észak-Amerika - itt tényleg beleszólt a gonosz közúti lobbi, de még annó a 30-as években"

 

Meg mondjuk a gazdasági válság is...

Egyébként miért is lenne nekik olyan rossz? Az ameriaki vasút köszöni szépen elvan. Nem hiába sokkal magasabb a vasúti teherszállítás részaránya, mint Európában...

Jaaaa, hogy nem cuki kis mellékvonalakon dülöngél az egy szem motorkocsi, meg háromhetente egy-egy teherkocsi. Talán azért, mert rájöttek, hogy a vasút mire is való. És ott még az adottságok is megvannak hozzá.

 

"Ázsia, mert a nagy népsűrűség, a kevés autó és a rossz utak miatt sok helyen még mindig a vonat az abszolút nyerő."

 

Ázsiában ugyan mire is gondolunk?

Indiában tényleg nagy a népsűrűség és van egy komoly vasúthálózat.

Japánban talán sűrű, de ott is voltak bezárások még régebben.

Az iszlám államokban nem kimondottan terebélyes a hálózat európai léptékkel mérve és a személyszállításban betöltött jelentőségük is elég kicsi.

A jelenleg vasútépítésekben világelső Kínában sem túl sűrű a hálózat.

Oroszországban és a volt Szovjet tagköztársaságokban sem sűrű eleve. Mongóliában pláne nem...

Délkelet-Ázsiában sem tudok "hatalmas" eredményekről...

Előzmény: v_peti (33143)