Törölt nick
2009.11.08
|
|
0 0
33158
|
Na igen nemhogy nem fejleszt, de még pluszpénzt is költ az elbontásra, amivel nem hogy fejleszt inkább rombol. Nyereség az elbontásból 0 ft, költsége van. Ha csak simán otthagyják sorsára akkor is olcsóbban jönnek ki. Kiszögelt váltókkal és lezárt állomásépülettel. Teljesen felesleges külön költeni az elbontásra, ráadásul ha a vágány megvan akár időszakosan is meg lehetne rakodásra nyitni. Akár időszakosan is akkor mikor pl. szezon van és mondjuk 1 hétig vinnék a cukorrépát. A tehervonat személyzetének miért ne lehetne odaadni a váltókulcsokat? A kiszögelt váltót addig újra üzembe helyezni? Berakodás után meg visszaállítják a váltót lezárják esetleg ki is szögeli egy illetékes és ha pár hónap vagy akár év múlva megint kéne akkor ismét. Amikor meg nem használják akkor meg kit zavarna, h ott a vágány? Hiszen enni nem kér. |
Előzmény: Törölt nick (33140)
|
|