Törölt nick Creative Commons License 2009.11.05 0 0 33039
Mellesleg sztem közös közlekedési cég kell ami buszt is vasutat is működteti közös tarifával és közös jegyekkel. A jegyárakat pedig úgy kéne meghatározni, h egyszerűen A és B között húzni egy egyenes vonalat lemérni ,h mekkora és annyi. Aztán, h mekkora kerülővel megy oda a busz vagy a vonat az már mindegy. Ha akarja a 10km-el messzebb lévő faluba lemehet a fél országot megkerülve is a busz, de akkor is legyen a jegy ára 10km-re szóló.

Békés megyében van ilyen anomália. Mezőberény és Hunya között van 10 km mégis tömegközlekedve 3x annyi, mert kerülővel oldja meg a Volán, mert szerinte a közút, ami a legrövidebb nem alkalmas buszközlekedésre, lehet igazuk is van, mert tényleg ementáli sajt, de sztem sokkal rosszabb utakon is közlekedik busz, pl. Medgyesegyháza környékén is van olyan dinnyeútnak nevezett út, ahol elég szar az útállapot mégis megy rajta busz.
De akkor sem fair kifizettetni azokkal akik nem tehetnek róla. És ha így volna, h cska a tényleges távolság számít a települések között majd a Volán piszkálná a közútkezelőt ,h csináljanak valamit. A másik az, h busznak nincs lassújele, mehet ott is akár 60-70-el pattogva a levegőbe, hasonló állapotú vasúti pályán meg valszeg 20-as lassújelet tennének ki vagy még lassabbat vagy megtiltanák a közlekedést rajta. A közúti lassújelnek meg ugye a sebességkorlátozó tábla számít, és ugye ott úgy működik ,h ha nincs tábla akkor korlátozás sincs, ezért ha ki is teszik a szar útra a táblát, azt valaki később bevágja az árokba vagy ellopja akkor onnantól nem érvényes. A buszsofőrnek nem mondják meg indulás előtt, h pl. a X számú úton az Y1 és Y2 km kövek között csak 30-al mehetsz.
Előzmény: Törölt nick (33035)