Köszönöm a tanácsokat, bár most egy jó ideig nem fenyeget új szerződés.
Azt írod, hogy az alkusz az ügyfél érdekeit képviseli, csakhogy én vagyok az élő példa rá, hogy nem egészen v. általában nem. Hiszen az én bridges alkuszom azt ajánlja, amelyiken a legnagyobb haszna van(a jutalékok nagyságrendjéről sejtésem sincs), pl. a bridges márkanevű biztosítást. Amelyik termék nincs a forgalmazott listán, azt ajánlani sem tudja, nemhogy összevetni őket.
Én, mint egyszeri fogyasztó képtelen vagyok összehalászni az összes biztosító összes termékét egy exceltáblába, és megtalálni az igazán nekem valót, mert nem 10 db a választék(+szakzsargon, *-ok, eltérő költségszámítás stbstb.)
Egyszóval nem hiszek a nagybetűs, ténylegesen FÜGGETLEN pénzügyi tanácsadásban, mert anyagilag érdekelt abban, hogy vegyek valamit rajta keresztül. Pedig szeretném, ha lenne... És most itt állok a "portfóliómmal", és nem tudok megkérni mást, hogy segítsen kezelni, mert nem érdekelt benne! Másik bridgesre meg még annyira sem bíznám!
Ezért magamnak szeretném megtanulni, csak nem tudom kinél, miből érdemes (mérnök szemlélettel, integrálás nélkül!:). Ha tudnál(/tok) esetleg ajánlani valamit, azt megköszönném (sikerkönyvek kíméljenek, inkább számpéldás:). Nem szokott lenni a profi tanácsadóknak valami exceltáblájuk, amiben követni tudják egy UL szerződés számlamozgását, költségeit-hozamát? Vagy egy ügyfél befektetéseinek az alakulását?
Köszi!