Dénes Balázs
2009.11.03
|
|
0 0
33029
|
Volt ülőkalauz és mozgókalauz. Ez utóbbi szinte csak szóló buszon, és a feladata a jegyellenőrzés és árusítás volt. Ik266-osokon (és egyszer 256-oson*) találkoztam ilyennel. Az ülőkalauz a 280-asokra volt jellemző, a pótosban, de a Tisza egyetlen 435-ösén is volt kalauzi pulpitus, méghozzá a második ajtóval szemben. Az ő feladatuk a jegy- és bérletárusítás/ellenőrzésen kívül a hátsó ajtó(k) kezelése is: ők nyitották ki azt, de általában a gkv. zárta be, miután a kaller egy csengővel jelzett a pilótának. * ez esetben a beosztott csuklós (BHJ-987) lerobbant, és a pilóta egy 256-ost kapott helyette, de vitte magával Mancikát is, aki erre az időre átvedlett ülőből mozgókalauzzá. De ez már elég OFFos itt :-) |
Előzmény: Törölt nick (33027)
|
|