Törölt nick Creative Commons License 2009.11.03 0 0 33016
Na igen, ha már úgyis megy a vonat mert mennie kell akkor már miért ne menjen úgy, h személyszállító és nem szerelvénymenet? Ezért is hülyeség a vonatkm-t nézni csak. A szerelvénymeneteket meg le kéne csökkenteni a lehető legkevesebbre. Ha így is úgy is mennie kell, akkor szerelvénymenetben csak viszi a pénzt. Ha meg van hirdetve és csak páran de vesznek rá jegyet akkor meg hozott valamennyit. A költségek között az, h van-e rajta utas vagy nincs elhanyagolható különbséget ad csak ( mennyivel is lesz nehezebb ha mondjuk 5 ember ül rajta pluszban, akik jegyet vettek rá, és ez a plusz súly mennyivel dobja meg a vontatási költséget? Nem hiszem, h egy több 10 vagy 100 tonnás szerelvénynél jelentős lenne. És hát ugye sokszor van az, h vissza kell mennie a másik állomásra mert reggel ott van rá szükség este pedig az utolsó vonattal még tett egy kört, de teleportálni nem tud ezért szerelvénymenetben visszamegy. De akkor már miért ne lehetne meghirdetni személyvonatként? Akár gyorsként is és akkor nem áll meg a csak a célnál. Aki A-ból B-be akar menni az jól járna vele. Lehet, h üresen fog menni, de akkor ugyanott vagyunk viszont ha csak egy ember is felszáll rá és jegyet vesz már előrébb vagyunk.
Előzmény: Törölt nick (33014)