Boarder001 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1873
A 4x4 high-t érdemes lehet havon, csúszós úton bekapcsoolni, sokkal stabilabb vele az autó. Egy szar gumit nagyon jól tud kompenzálni. Ezt sajnos tapasztalatból mondom.

MA elmentem a gumishoz, mert 120 fölött rázott az autó. Gondoltam, mielőtt túlszofisztikálom a problémát elviszem megnézetem az első kerekek centirozását, bár sok bizodalmam nem volt a dologhoz, mert amikor 1 éve feltették a gumikat ott álltam a srác mellett és láttam, hogy jól van kicentizve. Levették az első kettőt, olyan eltérések voltak benne, hogy már megnézettem a hátsókat is. Ott is volt. A srácok szerint ez normális. Javaslom, hogy ha nem cseréltek télre gumit, mert olyanotok van, azért ezt nézessétek meg.
Nekem ilyen hombár BFGoodrich terepgumim van, böszme nehéz, van rajta annyi gumi, hogy rengeteg, és bizony ha kopik lehet, hogy elviszi a kerékegyensúlyt. Persze közben még kaphat 1-2-t a magyar utakon is....

Ja egyébként megnéztem a fogyasztását. A múltkor 120 alatt felnyomultam Pestre, meg kavartam egy 60 km-et a városban, és 15lityi lett az átlagfogyi. Szerintem az nagyon jó.