István Gyuri Creative Commons License 2009.10.30 0 0 32999
v_peti: 3-as (ex4-es): Almásfüzítői átszállás, ahol nem áll meg a gyors. Rossz menetrend.
Bemehetnének Komáromig a vonatok kétórás ütemben, ha egy minimális szinten lehetne csökkenteni a menetidőt a vonalakon (Leányvár-Egom-Kv-Nyergesújfalu között, illetve Nyerges-Komárom között szintén néhány percet), plusz az 1-esen is kellene egy kicsit igazgatni - de amíg a 3-ason nem történik meg a (részbeni) sebességemelés, esetleg néhány megálló kihagyása, addig ez lehetetlen vállalkozás (persze addig az Af-Km szerelvénymenetből lehetne vonatot csinálni....).

45-ös: Rossz menetrend, bezárt állomás, ami pedig kéne egy normális menetrendhez. (Aba-Sárkeresztúr)
Nincs bezárva, tehervonatokkal a keresztek ott vannak.
Egyébként pedig egy normális menetrendhez (a távolsági forgalom biztosítására - mert a helyi forgalomban betöltött szerepe minimális) nincs szükség az állomás fejlesztésére, sőt a jelenlegi két Bz helyett egy is elég lenne a sárbogárdi pókból indulva.

5-ös: Csak Komáromban passzol a műszakokosoknak többé-kevésbé a vonat! Fehérvár felé nem (Mórra és Kisbérre sem), holott most jóval könnyebb lenne menetrendet szerekeszteni, mert nem kell figyelni a Kisbéri csatlakozásokra!!!
A komáromi pókhoz igazodva lehetne kétórás ütemet biztosítani (pl. páratlan óra 16-os indulásokkal mind a két végéről, vagy az egyik végéről 02-kor, a másikról 30-kor).
Illetve összevont Komárom-Szfvár-Sárbogárd-Szekszárd-Baja-Kiskunhalas járatok indítására lett volna lehetőség kétóránként.
Előzmény: v_peti (32987)