HáBé Creative Commons License 2009.10.30 0 0 2282

Kedves Laci!

 

ad2:

Nem erről vót szó.

A régi gyakorlat szerint a Fogast csak az önálló szakaszán, azaz Sváb és Széchenyi-hegy között pótoltátok.

A kettővel (azaz csak eggyel, hisz a tavalyi meghiúsult) ezelőtti vágányzár esetén is csak ez történt, a Gyöngyvirág utca és Svábhegy között az Utasok az akkor 21, 21gy buszokra szállhattak át.

Viszont a menetrend úgy készült, mintha lenne a kieső szakaszon Fogas: a Gyöngyvirág utcai Fogas érkezés után 3 perccel indult Svábhegyről a pótló. Tehát az Utas, ha a Fogast óhajtotta választani, bukott egy húszpercest.

Sőt, időnként 40-et, ugyanis a műszaki pihik idejére nem szerelt át a pótlóra semmi.

 

Nos, ezt vétózta meg szakmai oldalról a VEKE és „erőteljesen javasoltuk”, hogy a pótlásra, azaz a pótlóbusz alsó végállomása gyanánt más megoldás szülessék. Súgtunk is mellé a fülekbe egy „Pethényi” szócskát...

 

S láss csodát, összejött, sikerült összehozni.

Már csak az a kérdés, hogy:

- csúcsidőszakban miért szükségeltetik 4 busz a pótlóra 20 perces követés mellett (azaz 80 perces fordulóidő)

- a vágányzár eléjén vagy végén veszi ki majd a brigád a néhány napos munkaközi szünetet technológiai tartalékidőt...

 

A fakivágásról:

A saját kertedben sem vághatsz ki fát a kerület engedélye nélkül...

Ha nem hiszed, járj utána!

 

HB

Előzmény: Törölt nick (2281)