Sziasztok!
Újra itt vagyok :D Még augusztusban írtam a musztáng felújítással kapcsolatban. Sikerült működőképessé varázsolni a gépet! Az első próbaútból egy 2,5órás városi cirkálás lett :) Igazi vadállat :D Nem hiába Mustang... :D
A belül erősen rozsdás tankot Coca-colaval (nemröhög) takarítottam ki. 2napig hagytam állni benne, és gyakorlatilag fémtiszta lett! Ahol nem fémtiszta, ott sem mállik semmi trutyi belőle :D
Kapott új szimmeringeket, új csapágyakat, új dugót. Elemeire szétszedtem a blokkot, mindent megpucoltam benne. Síkbaszedtem a karbit, meg a szívócsonkot is. Kapott új skoda megszakítót, meg Wima fémezett papír kondit (ez utóbbit mindenkinek javaslom, a gyári kondik helyett beépíteni,mert sokkal jobb minőségű. Igaz hogy dróttal kell bekötni - a gyújtáskapcsoló lábaira szoktam, ott nem zavar a helyhiány meg a meleg - , viszont cserébe örök. típusa MP 3X2, 0,22uF/275V AC. Az összes általam javított mexás motorba ilyet teszek, szinte kivétel nélkül mindnek megszűntek a gyújtásgondjai.).
Optikailag maradt ugyanúgy a lepusztult kategória, viszont 1 hónap állás után is 3dik rúgásra indul :D
A legelején nehezen akart beindulni, az előgyújtás 3mm környékén lett jó. A gyertyával is sokat szívtam, az "etalon" Isolátorommal nem ment 30 mp-nél tovább. Ugyanígy Briskkel, meg NGK-val sem(ami a babsziba meg a simóba hibátlan volt). Aztán addig szórakoztam a hézaggal, még végre stabilan ment a Brisk N14YC-el.
A szívócsonkból kétfajta is volt itthon, az egyik szűkített, a másik utólag kinagyított változat. A "nagyot" tettem fel, némi plusz lóerő reményében. Viszont valószínűleg emiatt, terhelésnél, 1/2 gáztól lehörög a motor :( Üresbe szépen pörög. Falslevegő kizárva!
Ha picit befogom a légszűrőn a beömlőcsövet, akkor megszűnik a lehörgés. A rometemnél volt ugyanilyen, amikor kivettem az üléscsőből a szűkítőkarikát :S
Nagyobb főfúvóka megoldás lehet a problémára?