A motorra rá van írva, hogy RS, én előtte csak pár 2005-ös Octi motorját láttam és azokon ez a két bötű nem volt feltüntetve. Van ennek valami jelentősége a motort (teljesítményt, fogyasztást, élettartaqmot, stbt) illetően, vagy csak egyszerűen elhagyták később? Magyarul: nem járok rosszul ezzel a motorral? :)
Nem RS van rairva, hanem SR. Ez az ősöreg/kiforrott 8 szelepes, valtozo szivocsohosszusagu 1.6-os motor, az Octavia egyik alapmotorja. Sajnos 2004-ben mar elegge vissza volt fogva, hogy megfeleljen az eppen aktualis kornyezetvedelmi eloirasnak. Papiron erosebb, a gyakorlatban kicsit lusta.
A fék nem valami harapós. Végigolvasgatva az itteni, korábbi hozzászólásokat, elképzelhető, hogy egy hosszabb állás miatt van?
Szinte kizart. Az elso fekezes utan lekopik a vekony, feluleti rozsda a tarcsarol. A harapossag amugy relativ. Milyen autohoz hasonlitod?
(Valaki írta, hogy műszakin megrángatták a kerekeket és utána bika erős lett a fék.)
Ez hulyeseg.
Azt mondta egy Skoda szervízes szerelő, aki átvizsgálta a kocsit, hogy a bowdent meg kéne olajozni.
Ez nagyon rosszul hangzik.
Nincs benne ködlámpa, csak a helye. Érdemes nyüglődni (erőltetni) a berakását? Mármint, ha szeretném, akkor sokba lenne a beszerelése?
A Classic felszereltsegben még egy csomo minden mas sincs benne. A kodlampa beepitesehez a komplett lampatestet es a lampakapcsolo-egyseget cserelni kell, illetve kabeleket kell behuzni. Megoldhato, mert minden megoldhato, de nem gazdasagos.
Alapvetoen azt gondolom, nem szabad Classic felszereltseget venni. A kodlampan kivul hianyzik belole az "uj" muszerfal, az oldallegzsak (csak Elegance-nal szeria), primitiv a karpit, az ules, butitott a belso vilagitas, nincs fenyezve a kilincs, a tukorhaz, nincs oldalso diszlec, satobbi, satobbi.... A Classic-ok 99 szazaleka amugy ceges auto volt. Vagy taxi.