csepel1951 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 3279
A lényeg h egy motor arra van méretezve amire gyártották.Más kérdés h többet is ki lehet hozni belőle,csak annak ára van...élettartamban.
Ha nagyapásan mész vele,egy életen át szolgál,ha normálisan használod,akkor sokáig jó lesz,nem jönnek ki rajta drasztikus bajok,csak ami a természetes elhasználódásból jön.
Ha meg idiótán mész vele,szétcsapod,űzöd,v nagyobb hengert raksz rá azzal lerövidíted az életét,sőt sokszor törhetnek is dolgok.
Az egész dolog onnan fakad h a srácok látnak 1-2 50-es versenygépet és behugyoznak h mit tud.Pedig k*rva egyszerű...minden megy amibe dől a benzin:)
Egy tuning 50-es zabálhat annyit mint 1 régi 750-es oldalkocsis batár.
Ha hajtod a vasat az enni fog.
Más kérdés h egy versenygép pályán megy néhány kört aztán blokk szét, felújít v csere...
meglehet otthon is csinálni de mi a francnak???
Én a hosszú élettartamra meg a normál használatra szavazok.
Sokáig szolgáljon ahogy arra tervezték...olcsón,könnyen szerelhetően,megbízhatóan eljuttatni a parasztot A-ból B-be...