BMW Power Creative Commons License 2009.10.27 0 0 4569
Sajnálom az esetet és hogy így kellett megismerned a dízel bmw-t.
De ne az maradjon benned, hogy 5000-et bír ki egy turbó mert azért ez röhej lenne. Ittvan pl. az enyém 85e-rel az órájában vettem, most van benne 227, ezalatt kicseréltem sajnos szószerint az egész motort egyébb okokból de az öklömnyi agyonkínozott turbóm még mindig az eredeti. Pedig pont ez a szűk keresztmetszet most a kocsimon (meg a kuplung), egy erőteljes gyorsításkor már képtelen annyi füstöt átengedni amennyit a motor tudna és még mindig nem szakad le ....
Egy tuningmentes autón a turbónak ha be vannak tartva a szabályok akkor nem 150-ezret kell elmennie hanem jóval többet.

Ja és végre valahára a punnyadt benzineseknél is ismét felfedezték ezt a kis remek szerkezetet, lassan eljutunk odáig hogy minden motor feltöltött lesz, be is baxna ha 5ezrenként leesne...

Akartam még kérdezni hogy gari nem volt a mostani fentlévő turbódra?
Amikor fütyülés helyett már mélyebb hangot hallasz az azt jelenti hogy növekedik a hézag a lapátok és a ház között. A végén már szabályszerűen ordít. Leginkább bejutott szennyeződés miatt kopnak el a lapátok, de mint irtad szűrők stb cserélve. Meg a tengely irányú lógás is érdekes. Házon látszódnia kell ha a tengelyirányu támasz kopása miatt nekiértek a háznak a lapátok.
Én hajlok továbbra is egy sajnálatos módon beszopott anyaghibára, biztos lennék benne, hogy a harmadik turbóddal már nem lenne gond, de megértelek, szar mikor az ember már bizonytalanúl ül bele, hogy haza is hoz-e a kocsi...
Előzmény: jblgti38 (4567)