TyerCorp01 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3217
Mustangon belüli eltérések 1975-1982 között?

Lámpaüvegen a Made in Czechoslovakia felirat korábban félkör alakban volt, majd utána kis betűkkel középtájt, eleinte volt duda, más elsősárvédő, az elsővillaszárak eleinte kiszedhetők voltak, 1979-től a vázba is beleütötték a vázszámot, a kovácsoltvas kuplungkiemelőt hajlított lemez váltotta fel, 3 féle variáns létezett a váltókarok tengelyéből: seegeres (legújabb), előtte oylan, aminek volt egy 2.5 centis hézagolója a tengelyen, előtte meg egy gumi volt a tengely és a váltókar között, belül eleinte öntöttvas, később lemezből vágott berugófogasív, gumik mások voltak az 1975-ösökön (méhsejthez hasonló mintázat, elöl-hátul 2,75-ös gumi) Az ülés alatti váznyúlvány 75-ben még úgy volt megcsinálva, hogy a blokkcsavarnál egy stift gumin keresztül kapcsolódott ahhoz a váznyúlványhoz, később csak ellapították a vas végét, és átfúrták, Eleinte kb 4 centi széles gumi volt a tank tetején, később csak 2 centis lett, 79 előtt tankmatrica, utána sablonnal ráfestették, többnyire nem volt vízszintben a felirat. Majd elfelejtettem, a dögcédula 79-től lett magyar nyelvű, az annál korábbiak német nyelvűek, ha magánimport, akkor szlovák, illetve 79-től volt 2/4600 beleütve.
Előzmény: csepel1951 (3215)