Beindulás után, ha nem megfelelő a porlasztási kép, hőmérséklet, kompresszió vagy ezek mind egyszerre akkor simán lehet ilyen.
Az indítást követő relé kattanás az izzítás végét jelentheti, bár nem hiszem hogy hallani, hacsak nem keresed.
Szóval érdemes kivenni minden izzítót és letesztelni (vigyázat égésveszély) 4sec alatt izzania kell a végének!
1. benzinesnél konkrétan nem is indul, de dízelnél is megkeserítő ha lelevegősödik.
Azért utal mert ha van egy lukas "csöved" (jelen esetben a tankba van ez a szakasz a szivattyú tetejéről a tank kivezetéséig bárhol) és az szivattyú keveset vagy egyáltalán nem tol nyálat, akkor az adagolóban lévő szivattyú (ami erősebb is lehet) a lukas résznél levegőt szív mert az egyszerűbb mint nyálat szívnia.
Ez akkor lehetséges, ha a hibás szakasz már nincs gázolaj szint alatt, hanem felett, gyakorlatilag a levegős részre esik.
2. 23. biztosítés elől és arra tápot adva a motortérbe a gázolaj csövet megbontva jönnie kell a nyálnak. Nem nagy nyomáson, de jelentős mennyiségben.