Garficicus
2009.10.21
|
|
0 0
623
|
Sok értelme nem lenne a megszüntetésnek, hiszen Nagykereki szárnyvonal miatt a komplett infrastruktúrát valamint szervízhátteret továbbra is fenn kell tartani az MD-s szerelvények miatt. A megtakarítás összege nagyon minimális lenne: Sáránd-Létavértes közötti 20 km pályahasználat díja, 4 állomás (Hajdúbagos, Hosszúpályi, Monostorpályi, Létavértes) és vonat személyzete, 8 vonatpár gázolaj költsége. Tulajdonképpen az állam egyik zsebébe beteszi a megtakarítást, másikból meg kiveszi, mert ugye valamivel közlekedni kell, tehát odaadja a HV-nak valamilyen formában. Olcsóbb biztosan nem lesz. Tudomásul kell venni, hogy a tömegközlekedést úgy nem lehet biztosítani, hogy teljes mértékben hagyjuk leromlani az egészet, aztán csodálkoznak az illetékesek, hogy nincs elég számú utas. Az Elvira szerint 33 km megtételéhez 50-54 perc szükséges!! Vicc az egész! Ezt 25-30 perc alatt abszolválni kellene a vasútnak! |
|