Le kell venni a kormányoszlop burkolatát. Három csavar alul és kettő a kormány elfordításával látható. Ha levetted, akkor ott látható lesz két csavar, amiket ki kell csavarni.
Ki kell pattintani a középső és a baloldali szellőzőrostélyokat. Ezután látótérbe kerülnek csavarok, amiket ki kell csavarni.
Ki kell húzni a komplett világításkapcsolót, ami alatt szintén van egy csavar.
Ha ezeket kivetted, akkor eltávolítható a műszeregység jobb és baloldalán a műszerfal borítást, de közben ki kell húzni a fedélzeti csatlakozóját
Na ezek után már láthatóak a műszeregységet rögzítő csavarok. Ha kivetted őket, akkor a műszeregység már kivehető. Nincs kilométeróra spirál, mivel elektronikus. Az elektronikus csatlakozó fixen van rögzítve, szóval nem kell szarakodni vele, csak simán ki kell venni.
Leírva szinte értelmezhetetlen, de kb. 10-15 perc alatt végrehajtható.