Törölt nick
2009.09.29
|
|
0 0
2215
|
Azt nagy hiba volt nem eladni, ugyanis 2006-ban nem csak a transzeurópai vasúti árufuvarozási hálózat vonalait hanem a teljes vasúti hálózatot meg kellett nyitni a közösségi vasútvállalatok előtt nemzetközi árufuvarozás céljából (a 2001/12/EK irányelv ezt 2008-ra irányozta elő), 2007. január 1-jétől pedig ráadásul belföldi árufuvarozás céljából is. A konkurenciaharc erős. A szlovák kormány startégiai célja viszont a széles nyomtáv kiépítése az országon keresztül Bécsig és a Távol-kelettel történő összeköttetés kiaknázása a Transzszibériai vasúton keresztül. Ehhez elengedhetetlen a Cargo Szlovákia megtartása. Nem véletlen, hogy a kb. 4 milliárd eurós tervet Jozef Pavúk, a Cargo Szlovákia állami teherszállító vasúti társaság vezetőségi tagja gardírozta és Lubomír Vázny tárcavezető is támogatta. |
Előzmény: M.Zoli (2214)
|
|