Jeux d\'eau Creative Commons License 2009.09.29 0 0 6884

Ha jól érzem, van egy csipetnyi irónia a hozzászólásodban.

 

Én egy szerény javaslatot tennék, elsősorban azok felé, akik a közlekedési koncepciót "megálmodják", vagy a döntéseket meghozzák: tessenek már elmenni bármelyik keletmagyarországi városba (Nem USA, nem Nyugat, hanem KELETMAGYARORSZÁG) és tanulmányozni az ottani közlekedési állapotokat. Első pillantásra látható, hogy ez az érdi közlekedési téboly nyomokban sincs. Van ellenben rengeteg (RENGETEG) kerékpár, amivel legalább a belváros közlekedését megoldják. Persze, tudom, hogy pl. Gyulán, Békéscsabán nincsenek átmenő autópályák, vasúti fővonalak, de ez csak kifogás, nem magyarázat az érdi állapotokra.

 

A kőporos utcák cirka 800M-ért (meg azok "fenntartása") szerintem merénylet az itt lakók ellen. Persze egy dán cég igazgatója nem rühell kerékpárral munkába menni, nálunk pedig tök ciki, ha egy takarítónő (jaj, meg ne bántsam....) nem autóval megy dolgozni. Úgyhogy a szemléleten is van mit változtatni.

 

Előzmény: Törölt nick (6877)