Vlad19 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 8487
Szerintem nem olyan vészes az. Csak gondolj bele mit kell cserélni egy 120ezres szerviznél: vezérműszij, hosszbordásszij. Ha ebből a kettőből jófajtát veszel már munkadijjal együtt közel jársz a 100ezerhez.... és akkor még olajak, szűrők.... Drága dolog ez sajnos.
Én már előre félek a következő nagyszerviztől (ca. 30ezer km még), aminél vezérműszij + hosszbordás szij csere is lesz... mert ha már itt tartunk akkor meg kéne csináltatni a szelepszárszimeringeket (legalább az olajat nem csipegetné, vagy csak nagyon picit), ahhoz pedig le kell bontani a szelepfedelet illetve a hengerfejet. Tehát: új hengerfejtömités és új szelepfedéltömités (ami már amúgyis kell mert van ott egy kis olajszivárgás).Ja és persze a szelepszárszimering cserében benne van hogy szelepeket is érdemes cserélni. Az a drága része, nem a szimering... :-(
Előzmény: veciv6 (8486)