Szere28 Creative Commons License 2009.09.25 0 0 380
Üdv!
Akkor most a szivató!
A szivató egy elektromost fütő egység es egy patron elvén müködik.Ami hő hatására kitágul.Ugyan azon az elven müködik mind termosztát.Akkor most pontosabban.Az áramot a fütö egységnek a generátorol veszik le amikor elindul a motor akkor rögtön áramot kezd termelni.Igy a szivatóban rögtön elkezd emelkedni a hő a fütő egység réven.Ami a patron tetején van.Nézük akkor a patront.Abban egy gyanta fajta van ami hő hatására megolvad és igy megnő a térfogat.Ez által h megnő a térfogat elkezdi lefele nyomni az elzáró egységet.Mert alapbóla szivató mindig nyitva van és mindig a patron zárja el a szivatott a fütő egység segitségével.A lényeg az h a patron és a fütő egység hibája a szivató azonali hibáját vonja utána.Le is tud ragadni a legroszabb ha megsen mozdul.Be is tud ragadni bizonyos álásban.ki kell venni és szépen megkell nézni hány millimétert mozog jó esetben 3 mm kell mozdulni.Ezt csak ugy lehet megnézni ha kiveszed és szépen adsz neki 12V és hideges és a meleg állás közti külömbséget kell nézni.Azért kell egy kis idő még a fütő egység felmelegiti a dolgokat.Kb ennyi az elektromos része.Akkor nézük a karbiban a dolgokat a szivató járatokat.Kezdjuk a levegövel.Tulajdon képpen ugy müködik mind maga a karbi a pillangó szelep elött és után van egy furat ami a plusz levegőt adjuk a motornak ha hideg.Na a szivató egység ezt a furatott zárja és nyitja egy harmadig furatot is zár na azon jön a plusz benzin.Ezen nem kell sokat taglalni.Hát most ennyire tudtam elmagyarázni.Élöben azért sokkal könnyebb meg képes illusztrációval.Remélem azért érthető volt.üdv
Előzmény: pimpa19740303 (378)