Szere28
2009.09.25
|
|
0 0
379
|
Üdv! Kezdjük akkor a benzinpumpával.Ez egy kicsit bonyulult dolog mert a 3 féle leó kivitelben más és más dolgokat raktak bele és vettek ki.A lényeg az h a szivocsokból hozák le a vákumot.Mind tudni lehet a szivoncsokban nem egyenletes a nyomás változik hol nő hol csökken.NA ezt a vákumot használják fel a benzin felszivására egy membrán mozgatására használják.Nem tudom mennyira vagy tisztában a benzin pumpába a kocsikal.Mert az elv ugyan az ott is mind itt.Fel le mozgó membrán és két szelep van.beszivja és kifuja a benzit.Mind a kompreszor olyan csak nem levegöt szálit hanem benzint.Na de a membrán mozgását a szivocsokban lévő nyomás külömbségel mozgatják.Ennyi.Ezeket ellenörizni kell eljut e oda.Nincsen e leragadva a szelep a pumpába.Nem e szakadt benne a membrán.leelenörzni nem nehéz.lehuza az ember a vákum részt és a benzincsövet is rola.Meg kell szivni a vákumcsövet és ha akkor lök egyet adag benzint akkor jó.A legjobb ha szétkapod.Na de itt jön a csavar a dologban.Mert a leoban van egy nyomás tartó rendszer is.És ha az elromlik akkor a benzin nyomás nem lesz elegendő.Sajnos ez több kivitelben létezik.VAn a tartájos rendszer ami a régebbi leokban van.A légtorok hangtompitó doboldalán van.A müködési elve h van van egy bemenet ami középen van és van 2 kimenet.Az két kimenetből a legalsó az ameg a karbiba a középső a bemenet.Ott meg a benzinpumpától a benzin.A legfelsú pedig a vissza vezetés a tankba a felesleges benzint vezeti vissza amit a pumpa töbletben szálit.Na ezt is ellenörizni kell minden rendben e ott és van e benzin benne.Ehez le kell venni az oldal idömot.A másik ami még elég elterjet az a nyomás szelepes rendszer abban nincsen ez a tartályos rendszer.Egy sima kis nyomás tartó golyos szelep van egy T elágazás amin egyik fele jön a benzinpumpátol utána megy a karbira és a vissza vezető ág a tankba ott a nyomás szelep egy fehér hengeres dolog.nem tudom jobban elmagyarázni.röviden ennyi.Ezt még hosszan tudnám taglalni.folyt köv |
Előzmény: pimpa19740303 (378)
|
|