Hali,
A következő szimptómákat fedeztem fel a Banditomon:
- gyertya cserénél vettem észre, hogy az egyik gyertya olajos
- az utolsó 5000 km-en utána kellett töltsek kb fél liter olajat
- csilingelő hangot hallok hideg indításnál, amíg be nem melegszik a motor a hang konstans módon hallszik, ezután megszűnik
Olajszivárgás jelei sehol nem látszanak, tehát arra tudok következtetni, hogy az olaj bekerül az egyik hengertérbe, és ott elég. Érdekes módon nem füstöl kéket egyáltalán, valószinüleg annyira kis mennyiségű ez a hengerbe bekerült olaj, hogy a füst színén nem észlelhető. A leadott teljesítményen sem véltem gyengülést felfedezni.
Szerintetek mennyire súlyos a probléma? Egyáltalán mi okozhatja? Elgurul még símán 15-20ezer kilométert, vagy pedig ez súlyosbodni fog olyan mértékben, hogy muszáj lesz beavatkozni?
Az utántöltött olaj mennyisége szerintem nem vészes.
A motor pareméterei: 2000-es kiadásu 600as Bandit, 20ezer futott kilométerben.