Eheh,
Környezetbarátság, alapkivitelben ólmos akkukkal, kalkulált rövid élettartammal ? Mikor elkúrtukisztában bizony gáz, szén, meg erőművel állítjuk elő az elektromos áramot, aztán az atomhulladékot meg jól lenyomjuk a fődbe ? OMFG !!! Környezetbarátság, ugye. :D
Azért mert nem rögtön az orrunk alá fingik a tehén hanem két méterrel odébb, nem büdös ? :)) Hogy folytassam az analógiát, előbb utóbb úgyis belelépünk a lepénybe.
Ólmos akku ? Hová lépünk tovább ? Cadmiumosra ? Hú de környezetbarát, micsoda küldetéstudat gyökerezhet zöld fiaink keblén ! Azt meg hogy állítódnak elő ezek az akksik, no meg mi lesz velük mikor megfáradnak és mindezt egyre növekvő eladási példányszámokban ? És cserélgetjük évente kétévente ? Ez aztán a sötétzöld gondolkodás ! :)) ROTFL.
Ugyan. Várjunk kicsit. Biztos hogy van jövője az elektromos hajtásnak, de az nem ez a kis csúf elektromosba oltott bakancsforma mopedautó lesz, hanem egy plugin részecskeszűrős dízel, vagy valamilyen benzin-elektromos hibrid mint pl a plug-in toyota prius (ne feledjük ezért az árért azért eladhatóbb egy olyan autó ami "teljes értékűen" használható vagyis levisz az adriára pl, de munkába járásra használható pusztán elektromos üzemben) , vagy tehetősebbeknek második kocsinak egy normálisabban kinéző törpe pl az I10, amit jövőre a gyártó talán túl optimista elképzelései szerint meg is vásárolhatunk.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/09/11/toyota_prius_ujratoltve/
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/09/20/gyartasra_szanjak_a_konnektoros_hyundai_i10-est/