"Na ja, 117. Miért nem lehet Polgár és Nyíreháza között 2 órás ütem??? Polgártól lefelé még okés, hogy nincs utas, mert ki a pusztába ki akar menni?"
Folyás kb 400 lakos
Újszentmargita kb 1700 lakos
Kismargita Újszentmargita része!
Tiszacsege kb 5000 lakos
Nagymajor kb 200 lakos
Én először akkor utaztam arra, amikor a vonal 60 km/h ra lett feljavítva.
Ohat Pusztakócson volt a kereszt, 108 ról volt mindkét irányból utas.
Mindenütt volt utascsere de a végcél innen Nyíregyháza volt, volt a Polgár Ohat Pusztakócs szakaszon 6 vonatpár.
Tiszacsege Kismargita volt a legnagyobb utasszámú, pl Kismargita közel van a faluhoz, de Újszentmargitán alig volt 1 utas a falu szélén.
Akkor 3 részes Bz+mellék+mellék egységek közlekedtek.
Hova lettek az utasok?
A debreceni irányt lefedte a Tiszacsege-Debrecen buszjárat nem sok járattal, de elvitt utast.
Ezen felül Újszentmargitára betér ezek közül pár.
Aztán, a Polgár Egyek járat.
Polgárnál a közvetlen budapesti járat miatt nem kell már Ohat-Pusztakócsnak Füzesabonynak átszállva menni vonattal ha van busz ami az autópályán visz.
Polgár-Nyíregyháza itt is megjelentek a buszok. (Gyöngyös-Polgár Nyíregyháza, Miskolc Nyíregyháza, Ózd-Polgár Nyíregyháza, Eger Polgár Nyíregyháza)
Ezek közül van amelyik Újtikos szélén a Újtikosi elágazásnál áll meg a 36 os úton.
Az új buszjáratok a 1991/1992 körül indultak be nagyobb számban, de 1997 meg 2000 körül is indultak járatok, de a 2008 végén az Egyek Tiszacsege-Polgár-Tiszalök vonal is a "szolgálatóváltás" jegyében indult pl.
A vonalon a 60 km/h sebességes korszakban menetidőben elég versenyképes volt, a vonalnak teherforgalma volt, mert pl Tiszadobon M44 est láttam.
A 117 es megosztása értelmetlen dolog volt Tiszalökön.