Törölt nick Creative Commons License 2009.09.20 0 0 32574
Sőt volt olyan vonal is, amire a koncepció is még a 70es években is azt mondta, h megtartani és fejleszteni akár fővonallá. A 147-es volt ez a vonal, és még azt sem fejlesztették legalább a 135-ös szintjére, pedig ott még igényi s volna rá, mert már egyre inkább Kecskemét lesz a úticél Szeged helyett Békés megyéből. Sőt Bács Kiskunból is, pláne ha megépül a Merci gyár. A 147-esen keresztül pedig ha sikerülne érdemben felfejteni akkor egy jó közvetlen Kecskemét-Csaba járat lehetne ott. Ehelyett meg nemhogy fejlesztenék még azt is tönkreteszik ami megvan lásd. Fábiánsebestyén állomás kinyírását. Az egy dolog, h a szolgálat megszűnik arra még lehet azt mondani, h ok válság van spórolni kell, de az, h felszedik a vágányokat az már színtiszta hülyeség és rombolás. Hiszen a felszedéshez képest fillérekből megoldható, h lezárják az állomást jelzők szabadra váltókat kiszögelni és kész. Ha pedig majd nem lesz válság és kiderül ,h mégis kell meg lehet újra nyitni. Ha pedig sosem lesz ilyen hát nem lesz ,de hát kit zavar ha ott maradnak a sínek? Úgyse jó az már sehová, a kohóba megy így is, ott pedig még annyit sem ér mint amennyiért felszedik.
Előzmény: Rbatka (32572)