NEGYVENHÉT, EMBEREK!!! Ez normális dolog?Tehát 1962-ben. A 80-as évek második felében 25 éves volt a "hozzányúlás", ami a fővonalinál kisebb terhelés mellett simán belefér. (A 30-as vonalban láthatsz jó kis 1967-es meg 1968-as L aljakat. Némelyik teljes keresztmetszetében törött. Pedig az viszonylag kevéssé vici.) A 80-as évek végére bekövetkezett egy kvázi-államcsőd, aztán jöttek a gazdaság elég gyors átrstruktúrálódásának évei, úgy az évezred végéig. Ekkor, főként az első időben, szó sem lehetett ilyen beruházásokról, örülni lehetett, ha másra jut. (Igen, a "másra" alatt magánszemélyek
feltőkésítését is lehet érteni, de az a mi szempontunkból most tökmindegy.) Miközben viszont folyt az átstruktúrálódás, rohamtempós közúti motorizálódás történt, mintegy felzárkózni próbálva a nyugati trendekhez, és ezt a jelenséget a vasút globálisan megszenvedte. Mire egyáltalán beszélni lehetett volna egy felújításról, elkezdett minden döntéshozó szemében igencsak kétessé válni a felújítás hasznossága. Hát így...
Mielőtt személyeskedésbe és rágalmazásba átcsapnálMiért tenném? Beszélgetünk, irogatunk...
a hozzászólásod nem figyelmeztető jellegű volt, hanem rosszindulatúOFF Rosszindulatú akkor lett volna, ha rászállós jelleggel pellengéreznék ki egy hardcore jellegű nicket, közröhej tárgyává téve. Ilyesmi nem történt. ON
hm