hmsoft Creative Commons License 2009.09.20 0 0 32571
Itt miért nem lehet, hogy Ohat-Pusztakócs helyett Egyekig/Tiszafüredig, vagy ne adj'Isten Karcagig járjanak a vonatok?
Lehet. Talán kettővel, esetleg öttel több utas utazna a Bz-n.

Ha nem biztos, hogy nem érdemes, akkor meddig várnak még a fejlesztéssel?
Amíg van más probléma is, mint a 117-es vonalba pénz pumpálása, valószínűsíthetően a "várakozás" üzemállapot lesz aktuális. Nagy esélyű rolólehúzással megtoldva.

hisz egy vasútépítésen nem egy ember gazdagodhat meg
Ha munkahelyteremtő állami beruházásként fogjuk fel, akkor meg lehet csinálni. Én azonban akkor már inkább gátépítésre fordítanám az ilyen célokra esetleg valahonnan leeső pénzeket.

Megnyugtatlak: az nem elég, ha ő akarja. A te akaratodra viszont nem lesz szükség, mert az valsz. ellenkező előjelű.
(őszintén, az ilyen hozzászólások minek kellenek, mint a tiéd?)

Az én akaratom adott esetben semleges. Az pedig, hogy belátod, az ő akarata nem elég, ugyanakkor felháborodsz, ha utalok az ilyen irányú akaratok elenyésző mennyiségére, egy dolgot jelent, éspedig a következőt. Az olyan erősségű vicimánia, amelynek során az ember templom helyett a vici mellé jár lelkigyakorlatot tartani önmagának, valahol persze érthető és megérthető. De hogy emellett az ember még elvárja másoktól (befektetők, adófizetők) a csalán verését az ő nemesebbik szervükkel, és kiakad, ha figyelmeztetik az elvárás visszásságára, nos, az már mosolyogtató.

hm
Előzmény: Rbatka (32569)