1. A mellékvonalakon egyes szolgálati helyeket bezártak.
E miatt nem lehetett a keresztet úgy megcsinálni, hogy beérjen munkába iskolába stb az utas.
Volt erre példa jó pár.
Másik dolog a vonatok számának a növelése.
Ott van Eger Szilvásvárad.
Miért nem közlekedik több vonat?
Ennyivel a hivatásforgalomban nem lehet a Volánnal versenyben maradni.
Műszaki akadálya nincs , mert az órás ütem Felnémet Bélapátfalva állomásköz 28 perc, a két felsorolt állomás D55 ös, tehát semmi akadálya nem lenne, csak az AKARAT.
A városon belül több olyan utascélpontot érint, aminél megálló létesítés indokolt.
Volt is ilyen Eger Tihamér a Iparterület szélén, de utasellenes intézkedésként bezárták.
Eger Tesco nál a felajánlott anyagi hozzájárulást el sem fogadták az áruháztól, mondvacsinált indokokat kreáltak
(Nem átjárható egymás között a Bz mellékkocsik, egymás között, ezért nem lehetne a menetjegyet ellenőrizni, sok ember jegy nélkül utazna stb.)
Így lemaradtak a lehetőségről.