Ha ugyanolyan QG motor van benne, mint az én 2001-es kiadású 1,6-os 104LE-s P11/144-esemben, akkor elég ha megvárod míg kigyullad a motorhiba lámpa. Nálam ez 105 ezer körül következett be. Két szöghelyzet érzékelő van ugyanis, egy alul egy felül, és ha nyúlott a lánc, akkor nem találnak egymásra. Hangja egyáltalán nem volt.
Egyébként nagyon vékony vezérműlánc van benne, emlékszem a régi zsigulinkban duplailyen vastag lánc volt.
Az egyik vezérműtengelyen valami kompenzátorral van ellátva a lánckerék, az a legdrágább. Komplett cseréhez az alábbiak kellettek (árak a japker júliusi, ÁFA nélkül árai):
Cikkszám Megnevezés
130244M510 LÁNCKERÉK FELSŐ 1db 22000Ft
130254M700 FOGASKERÉK (KOMPENZÁCIÓS LÁNCKERÉK) 1db 210000Ft
130217J601 FŐTENGELY LÁNCKERÉK 1db 13800Ft
130284M51A VEZÉRMŰLÁNC 1db 37500Ft
1102277A00 TEHERMENTESÍTŐ 2 db 260Ft/db
130707J600 LÁNCFESZÍTŐ 1db 19500Ft
130857J600 LÁNCVEZETŐ 1db 8000Ft
130857J610 FELSŐ REZGÉSCSILLAPÍTÓ 1db 8000Ft
130917J600 LÁNCFESZÍTŐ ÍV 1db 32500Ft
132704M760 SZELEPFEDÉL TÖMÍTÉS 1db 4400Ft
135101F700 FŐTENGELY SZIMMERING ELSŐ 1db 2500Ft
150665E510 O-GYŰRŰ 1db 2200Ft
210149F600 VÍZPUMPA TÖMÍTÉS 1db 1100Ft
210494M500 O-GYŰRŰ 1db 2300Ft
210494M510 O-GYŰRŰ 1db 2300Ft
Ebből a két felső lánckereket (első két tétel) elég minden második cserénél kicserélni, azokat én sem cseréltem. Látszott ugyan rajta a lánc helye, de semmi komoly. Az alsó kereket cseréld ki azért, az duplaannyit dolgozik mit a felsők, ráadásul olyan vékony hogy könnyen elrepedhet...