Törölt nick Creative Commons License 2009.09.19 0 0 32498
Németországban is vannak mellékvonalak, amit nem megszüntettek hanem fejlesztettek, így ott korszerű járművek rohangálnak 80-100 km/h-val őrzött P+R parkolók és biciklitárolók vannak az állomásokon ( ott is van amelyik távol esik a falutól), a megállókban jegykiadó automata, feltételes megállók is vannak. Ott van pl. Tram-Train rendszer, ahol régi mellékvonalakon ilyen vonat-villamos jár, ami nem a település szélére megy, hanem a belvárosba. Sőt közös peronos átszállás van más járművekre bent a városban, ez is sokat segít, ha nem is tram-train van, de legalább odamegy a villamos a nagyvasúti állomás peronjaira így szem előtt látják, h ezzel is lehet tovább utazni. Pl. Keletinél lehetne ilyet csinálni, de pl. a Kecskemét KK-t is be lehetne vinni a nagyállomásra és lehetne hirdetni, h ott a kisvonat azzal is lehet ide és ide utazni és ha szem előtt van akkor utaznának is vele. Ha a menetrend is olyan volna, h csatlakozna a nagyvasúthoz ( beérkező vonatok) akkor más lenen a helyzet mint így, h kint van a központtól távol.
Előzmény: Törölt nick (32492)