DJ. Bakter Creative Commons License 2009.09.19 0 0 32479

És osztod az ismerősöd véleményét? :))
Én azt hittem, hogy Franciaországban a TGV-n kívül vannak más vonatok is.


vrobee: "El kéne dönteni, hogy akkor most nem kerül a mellékvonal szinte semmibe, ... vagy súlyos fejlesztések maradtak el, amiket pótolni kell"

Azon kívül hogy tökéletesen egyetértek, meg kell jegyezni, hogy a T. MÁV-nak lett volna lehetősége a kapott igencsak szép állami támogatásból akár jó mellékvonalakat is csinálni (pl. használt anyagból) ha a cég nem úgy működött volna, ahogy, és más lett volna a fő cél.

Az _évi_ 150-200 mrd támogatás 200-250 db(!) Taurus ára vagy kb. 1200-1500 km felépítménycsere (használt anyagból, ha van annyi vissznyeremény). Ezek brutális számok, a pénz "elköltése" mégsem látszik.

És erről nem tehet sem az "utaslenyúló" busz, sem az utasok, sem az állampolgárok.

Előzmény: Gulper (32466)