nemhívő Creative Commons License 2009.09.18 0 0 51
A baj ott kezdődik hogy egy MÁV-ot 500 ezer forintért senki sem vállal el. Évtizedek óta egy szemétdomb. Az állami apanázstól függ, ami meg politikai döntés, a MÁV mindenkori vezetői nem tudják befolyásolni.
Egy eleve támogatásra épülő vállalaton (szükségszerű, hogy ilyen legyen) hogyan kérsz számon nyereséget? Hatékonyságot, működőképességet, működőképes stratégiát, stb. kérhetsz számon, de nyereséget?
Ha egy kormányzatnak nincs épkézláb ötlete, elképzelése, terve, hogy pl. milyen vasutat is szeretne öt, tíz vagy húsz év múlva, akkor tök mindegy kik vezetik és mennyi pénzért, mert világos és dokumentált elvárások nélkül még a legjobb szándék mellett sem ehet eredményes senki.
Előzmény: Híd (49)