te_o
2009.09.18
|
|
0 0
7225
|
Gyertya: ha "normál" kábeled van, azaz zavarszűrős, akkor normál gyertya, ha zavarszűrő nélküli, akkor kell az "R" -es gyertya (BPR az NGK -nál). Megszakítós gyújtásnál a kettő keverése gyengíti a szikrát, ami főleg alapjáraton lesz "látványos". (Tranzisztorosnál viszont tipikusan a gyertyában szokták az ellenállást elhelyezni, főleg USA kivitelek). A másik: a gyár viszonylag magas hőértékű gyertyákat adott meg anno, egyrészt mivel az akkori gyertyák valamivel szűkebb tartományban üzemeltek, másrészt ugye a korlátozás nélküli autobahnokon sem szabadott becsörögnie a gépnek. Magyarul, a maiakból, normál viszonyokhoz, már nem új motorokhoz általában jobb eggyel "melegebb" gyertyát használni. |
Előzmény: andrisbá (7223)
|
|