2007-ben pedig volt egy támadása a Peyresourde-ön. :)
Egyébként jogos a felvetés, Zubi egy becsületes iparos, és a stílusa mindig is Evans-éhoz volt hasonló, csak egy fokkal gyengébb kiadásban. Reálisan felmérte, hogy a legjobbakkal - értsd: akik GT dobogóra esélyesek - tehetségben nem veheti fel a versenyt, és a saját erejét forgácsolná szét, ha minden támadásra reagálna. Mindig olyan volt, aki inkább előbb leszakadt, de utána több embert "megevett" a később leszakadók közül. És becsületes versenyzéssel általában be is tudott férni a top 10-be (Touron 3x, Vueltán 2x). Tény hogy ezzel nem ért el komoly sikert, de én a top 10-et is nagy dolognak tartom, főleg egy olyan versenyzőtől, aki "csak" iparos. És az is tény, hogy a "primadonna" Mayo-nál sokkal jobban lehetett rá mindig is számítani csapat szinten, nem egy olyan versenye volt, amikor beállt segíteni élő legendaként is. Lehet, hogy nem túl szimpítikus ez a védekező stílus, de én azért meg tudtam vele barátkozni az évek alatt. :)
Bíztam benne, hogy jó lehet ezen a Vueltán, de sajnos nem támadt fel. Úgy tűnik, neki már nincsenek komoly ambíciói, amit a Radio Schack-es szerződés is bizonyít, elment az öreget tologatni jó pénzért. Mondjuk Markel odaszerződését inkább bánom... Szvsz, a kislánya megszületése óta Haimar-t kevésbé érdekli a kerékpár, és már nincsenek olyan ambíciói, ami egy komoly GT eredményhez szükséges, egy dolog motiválja, az pedig a szerződésében lévő nullák száma, amiért becsületesen meg is dolgozik, de ennyi és nem több. Kár érte.