Másik kérdéskör:
végkielégítést nemcsak a leépített veziges létszámnak, de a megszűnő mellékvonalakon dolgozó forgalmista, váltókezelő, jegyvizsgáló és mozdonyvezetői létszámnak is kell fizetni.
Ez országos szinten szerény becsléseim szerint több ezer főt érinthet, összességében talán 7-8 ezret is, ha nem többet.
Ezt a költséget számolta-e valaki?
És azt, hogy milyen hatással lesz a sok elboicsájtás és a megnövekvő munkanélküliség a társadalmi-gazdasági stabilitásra, ill. a ballibsi irányzat egyre inkább a béka feneke alatt lévő népszerűségi indexére????
Harmadik kérdés:
mi lesz a megszűnő mellékvonalkról felszabaduló gördülőállománnyal?
Zömében Bz-kel, de orosz motorból sem fog kelleni annyi?
Majd a kormány beküldi őket a kohókba, aztán a GDP-be elszámolják a pozitív oldalon, hogy jé, (rövid időre) megugrott a kohászat termelése?