"Egy szakaszon utasok száma önmagában édes kevés annak meghatározására, hogy vasúti vagy egyéb feladat az elszállításuk." --> Akkor a vasútellenesek is felhagyhatnak az utasszámlálgatással, lécciköszi.
Itt két dolog állhat fent:
1, A buszok konganak az ürességtől, utas sehol, de a cseles MÁV ezt tudja ezért nem indít vonatot. Ebben az esetben át lehet menni a kunság volán topikba hangosan követelni a kihasználatlan buszok törlését a menetrendből.
2, Azért jár annyi busz, mert van utazási igény. Tehát a vonatok számának növelésével, menetrendjük javításával utasokat lehet szerezni, ami bevételt jelent.
"Amúgy meg kínáncsi lennék, hogy napi 4 pár vonat esetében mi is lenne az a 4 fix indulási időpont, amivel versenyképes lenne a vasút és ne a csúúúnya vasútpusztítás/utaslezavarás legyen az eredménye...."
4 pár esetében nincs ilyen. 14 meg 24 esetében van. Pont az a téma, hogy 4 pár vonattal nem lesz versenyképes a vasút.
Az indulási/érkezési időpontokat úgy kell megadni, hogy csatlakozzanak Kméten a fővonal vonataihoz, emellett a reggeli érkezési és délutáni indulási időpontok alkalmasak legyenek hivatásforgalom lebonyolítására.