Ghanima Creative Commons License 2009.09.10 0 0 5
Én is hívtam már hiba miatt a Digit, az automata irányítás valamelyik pontjánál külön! felhívják az új kártyát bejárató előfizetők figyelmét, hogy egy órán át várni kell, amíg valóban átbuherál valamit a kütyü.
Vártál egy órát? :-o Nem kekeckedni akarok, csak kérdem!!!!

Én is egyszerű előfizető vagyok, bosszankodtam eleget, hogy milyen hosszú áttételeken át tudok eljutni a hibakijavításban valós segítséget (esetleg) nyújtó emberükhöz, de még a minap is segítettek, amikor azt panaszoltam el nekik, hogy néma a Hallmarkom... Aztán kiderült :-)))))), én majom..., hogy egyszerűen teljesen levettem a hangot... nem győztem bocsánatot kérni, de kedves volt a srác, gondolom, legföljebb később nevetett ki, nagyon.
Előzmény: tobsa (-)