Ghanima
2009.09.10
|
|
0 0
5
|
Én is hívtam már hiba miatt a Digit, az automata irányítás valamelyik pontjánál külön! felhívják az új kártyát bejárató előfizetők figyelmét, hogy egy órán át várni kell, amíg valóban átbuherál valamit a kütyü. Vártál egy órát? :-o Nem kekeckedni akarok, csak kérdem!!!! Én is egyszerű előfizető vagyok, bosszankodtam eleget, hogy milyen hosszú áttételeken át tudok eljutni a hibakijavításban valós segítséget (esetleg) nyújtó emberükhöz, de még a minap is segítettek, amikor azt panaszoltam el nekik, hogy néma a Hallmarkom... Aztán kiderült :-)))))), én majom..., hogy egyszerűen teljesen levettem a hangot... nem győztem bocsánatot kérni, de kedves volt a srác, gondolom, legföljebb később nevetett ki, nagyon. |
Előzmény: tobsa (-)
|
|