Nah voltam ma szervizben...
Ferdeseg: leellenoriztek a szintszabalyzot, valamit takaritottak rajta, de alapvetoen teszi szepen a dolgat. Torzios rugokon allitottak, ezzel szintbe kerult a vas. Kivancsi vagyok ugy is marad-e.
Vezermulanc: mondtak, hogy ez a csorges lofütty. Azt is mondtak, hogy elszakadni nem szokott (a szervizben meg soha nem lattak ennel a tipusnal ilyesmit), es ha tenyleg laza, azt egyertelmuen fogom hallani. (ugylatszik parás vagyok...) Feszitopatront cserelnenek benne, de szerintuk egyaltalan nem fontos.
Kerdesem megint a nagyerdemuhoz: valtoban erdemes olajat cserelni? (pénz nem annyira szempont, ugyertem az a 20-30k, amibe esetleg kerulhet) Az egyszeru? Tehat leeresztocsavar ki, szuro ki, majd szuro be, olaj be es kesz? Vagy meg kell bontani a valtot komolyabban? Hallottam mar ezt is azt is. Tehat hogy bizonyos tipusoknal nincsen leereszto csavar, hanem le kell szedni a deknit, aztan azt utana visszatomiteni, stb...
Koszonom!
Bela