Amikor Kiskunfélegyháza-Szentes között jártam, Kiskunfélegyházáról nem pontosan hanem +4 el indultunk.
Csongrád Szentes között volt egy fénysorompót ellenőrző útátjárójelző amely jelzést nem adott így az adott 1 percet a vonatnak max 15 km/h
A laza menetidő miatt a 5 perc kiegyenlítette magát így 11.27 kor érkeztünk Szentesre
A meglepetésemre azonban ez a motor indult vissza 11.30 kor Kiskunfélegyházára, és mozdonyvezető váltás is volt.
Üzemi napló, gázolajszint ellenőrzés, vezetőállás csere, stb.
Ha ezt megnézed , akkor Kiskunfélegyházán a kisebb késéseket kompenzálja a 147 nagyobb menetideje.
A másik érdekesség, hogy Kiskunfélegyházán a 3 csatlakozó vonalról így a 147 ről bejövő utasok igen sokan voltak helybe nem utaztak annyian azaz megfigyelhető volt a vasútvonalról vasútvonalra és mellékvonalról fővonalra(140) ráhordás.