cmena Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1562

rengeteg leiras van pl : http://www.carstuning.mlap.hu/?m=1729156

"Azonban
a teljes nyitásnak nem csak a dobhártyaszaggató hang az ellenérve, a
motornak bizonyos mértékű fojtásra van szüksége, mert különben gond
lesz. Főképp éppen a magasabb fordulatszám tartományokon (ide várjuk az
eredményt), mikor a kipufogógáz áramlási sebessége már csak a
mennyisége miatt is megnő. Ekkor ? megfelelő fojtás hiányában ? a túl nyitott sportkipufogó rendszer
túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az
égéstermékeket amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az
?égést?-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem
kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek,
átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal
keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza. Innentől
fogva agyő kompresszió, mehet a hengerfejeshez a motor. "


mondom en nem vagyok szakerto en csak leirom hogy mit tapasztaltam a kipfogonal,
amugy igazad lett a jeep lomha v8-sa (tolorudas ) nem lett erezhetoen jobb az expi sokkal jobb lett ehez kepest a jeep szinte alig valtozott mondjuk hangosabb se lett :-) csak "teltebb" qrva jo hangja van. mondjuk a jepp 8 leomloje megy egy katalizatorba a fordnak a 3-3 csove megy egy-egy kat-ba

C
Előzmény: TDI-DRAG (1561)