FehérI Creative Commons License 1998.11.26 0 0 7
Ugyan vikoca! Honnan veszed ezeket az adatokat? Szerinted miből származik a MATÁV nyeresége? Gondold végig, mennyibe kerülhet egy vonal telepítése. Mennyivel kerülhet többe, kerülhet-e többe, mint amennyiért odaadják Neked? Szerintem egy telefonvonal fenntartása átlagosan nem kerülhet többe havi párszáz forintnál a MATÁV-nak.

MÉGHOZZÁ FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY MENNYIT HASZNÁLJÁK A VONALAT!!!!

Szerintem a MATÁV tényleges költségeiből nagyobb részt tehet ki a használat mérése és számlázása, mint az egyéb, mondjuk úgy: műszaki költségek. Vagyis (nagyrészt) azért számláz a MATÁV, hogy legyen miből kifizetni azt, aki a számlát kiállítja, behajtja, stb.
Tehát az igazságos szerintem egy átalánydíj lenne, valószínűleg több vonal kellene a központok között, mert nem fognák vissza magukat páran. Bár előbb-utóbb még a szerelem is elmúlik, és valamikor dolgozni is kell, tehát beállna a telefonhasználat valami normális szintre. Lehet, hogy ebben az esetben a MATÁV nem lenne az egyik legnagyobb jövedelmet hajtó cég az országban, lehet, hogy csak egy átlagosat alig meghaladó mértékben nőne a jövedelmezősége, de még mindig megérné üzemeltetni, ebben biztos vagyok. Persze egyszerűbb megvenni állambácsi néhány rosszul(? magának nagyon jól) sáfárkodó főkorifeusát, akik biztosítják a magas tarifa alkalmazhatóságát bármilyen pazarló gazdálkodás mellett is, mint DOLGOZNI azért, hogy csökkenjenek a költségek, és ne Juli néni meg Feri bácsi fizesse a MATÁV rongyrázását.