f_k Creative Commons License 2009.08.30 0 0 32152
A VEKE tervezet ami órás ütemet álmodott a vonalra, ez azonban a többszöri vonalbeutazásom során tapasztaltak figyelembe vételével- több ponton hibás.
80 km/h a személyvonatok -jelenlegi-alapsebessége Miskolc Gömöri Ózd között.
100 km/h sebességgel is terveztek, nem vették figyelembe, hogy vannak lassú jelek.

Eleve tele van nem biztosított állomással a vonal, meg helyszíni állítású váltókkal.
Elviekben engedélyezve volt a 100 km/h Bánréve-Gömöri között, de sosem volt ez alkalmazva.

Pogonyipusztát kihagyták, de ez egy forgalmas megálló Hét település közelében.

Az első vonatot nem tervezték beérkeztetni reggel 6 előtt ami a 6 órás os munkakezdés miatt azt jelentené, hogy aki ezzel jár be az nem érne be a munkahelyére. A tervezet szerint az első Ózd felől érkező vonat 6.03 ra érne be a vonat Miskolc Tiszaira.

21:48 ös utolsó indulás Ózdról nem jó mert 22:00 van műszakváltás. Most van egy utolsó vonat 22:25 kor.

Ózdra nem tervezték a 6 ra bejáró munkások beutaztatását, mert az első vonatuk, 6.17 re érne be.
Most van egy 5:17 re beérő vonat.

Azokon a szakaszokon ahol elvileg alkalmazható lenne a nagyobb 100 km/h sebesség nagyobb megállótávolság/állomásköz esetén célszerű alkalmazni, a mostani összeállításban a M41 esek 100 km/h sebességnél többet fogyasztanak, mint 80 km/h nál.

A kisebb forgalmú megállók kérdése érdekes, mert Berentén üzemek vannak a közelben, Sajókeresztúron a BÉM, Kazincbarcika alsón a BVK, utóda, Ózd alsó GE
Előzmény: v_peti (32147)