f_k Creative Commons License 2009.08.30 0 0 32149
Bánrévén nem tartózkodás van hanem körüljárás.

Az 1 vágányon a peron kivételével nincs sebességkorlátozás, a peronnál utasvédelmi szempontok vannak, a V vágányon körüljárás max 10 km/h sebességgel történhet.

Helyszíni állításúak a váltók Putnok felől nappalosban 2 váltókezelő van, Sajólénártfalva felől 1, éjszaka Putnok felől 1 váltókezelő meg a tolatásvezető állítja a váltókat.


Volt egy deltavágány, Putnoki elágazás meg centeri elágazás között, azzal rövidebb menetidő volt, de a biztosítóberendezés elavult volt kezelőszemélyzet kellett hozzá(váltókezelők), tervezték a vonalra korszerű D55 ösök telepítését, de ez elmaradt, valamint villamosítani is tervezték ha jól tudom a villamosítási tervek valahol megvannak, Dubicsánynál lett volna a másik betáplálási pont.

A deltán át menetidőben nagyon versenyképes eljutást lehetne biztosítani Ózd Miskolc között. A nyomvonal megvan, a sínek egy része megvan, csak megfelelő ráköltéssel 2 kiágazási 2 védőváltóval bizt. berrel. használhatóvá lenne tenni.



Teherforgalomra jellemző, hogy magánvasutak is járnak, Ózdon is van teherforgalom, Centeren is, Bánrévén átmenős nemzetközi tehervonatok, Kazincbarcikán , ill, Sajószentpéteren, Sajóecsegen Ms repülőtéren is van feladás meg Gömörinek is van forgalma rendesen.

A pályavasút nagyon rosszul járna ha csak a teherforgalom miatt fenn kéne tartani a vonalat.

A vonal elvágása Kazincbarcikánál értelmetlen.

Lényegében az utasforgalom akkor növelhető, ha gazdaságilag élénkül a térség és lesznek új munkahelyek.
én a buszkonvojokat járató vonat helyetti közlekedést nem nagyon preferálom.
Se az alagutas völgyhidas autópályákat vagy a méregdrága 4 es metrót, a vidéknek is kell kötöttpályás közlekedés, és jó lett volna Eu-s pénzeket erre szerezni, nem csak pár kirakat vonalra pl 25,1,100,120
Előzmény: v_peti (32147)