Miért vagy kíváncsi a részletekre? A végeredményre úgyis rájössz, amikor nem szerepelnek a mellékvonalak a menetrendben :(
Az anyatopikba linkelték be:
A KHEM menetrendi koncepciója.Minden gratulációm a Volán lobbié. Külön gratulálok Carpynak és ukkelnek. Nagyon szép eredmény. Persze még nem dőlhettek hátra a karosszékben: fényesek még a vicik sínjei.
De aki elolvassa a linkben szereplő dokumentumot, nem férhet hozzá kétsége, hogy már nem sokáig. :(
A menetrendi koncepció minden mondatában az autóbusz elsőbbségét hirdeti.
Két dologra figyeltem fel:
1.: "Kisforgalmú" vasúti megállóhelyek utasainak autóbuszra terelése: meg se próbálják bevezetni a leszállásjelzős vasúti közlekedést.
2.: "Peremidős" vasúti közlekedés autóbuszra terelését szorgalmazza. Egy sorral lentebb meg azt írja, hogy törekedni kell a személyzetnélküli állomások kialakítására. Még véletlenül sem említi meg, hogy azokon a vasútvonalakon, ahol nincs vonali személyzet (MEFI, MERÁFI, KÖFI) ott semmi értelme peremidős közlekedésről beszélni, mert nincsenek "bakterok" akiket a peremidőben meg lehetne spórolni.