eraboszi Creative Commons License 2009.08.27 0 0 14
Sziasztok!

2008 szeptemberébe vettünk egy 3 részes andante novalife szövetű kanapét. 2009 januárjában keletkezett rajta egy lyuk. A kanapé ülő felülete pléddel le volt takarva, de így is használat során a szövet elvékonyodott, kilyukadt. A vásárlás helyén jeleztem a problémát. Ók a gyártóhoz irányitottak. A gyártó február végén kiküldte egy technikusát a probléma felmérésére, aki megállapitotta, hogy gyártási hibás a szövet. Távozása után 2 héttel felhivtam az ügyfélszolgálatott, hogy mikor várható eredmény. Á válasz: hivjam óket két hét múlva.

Két hét leteltével közölték, hogy legyek türelemmel készül a szövet, kb 3 hét (ez volt március közepe).

A 3 hétből lett 2,5 hónap. Június közepén megjött a szövetem, mely teljesen eltért az eredetitől. A cég alkalmazottai is látták a           színeltérést és megértették, hogy nem engedem a kanapé áthúzását. Ekkor rögtön hívtam Horváth urnat a kapcsolattartó ügyfélszolgálatosomat. Kiderült hogy, nincs tisztába a kanapé eredeti színével.

Ezután hetekig nem történt semmi. Júlús közepén felhivtam. Ő közölte, hogy nem tudja megoldani a problémát. Ekkor hivtam a főnökét.

Kozma Balázs úr megkért térjek vissza a vásárlás helyére, válasszak egy színt és küldjem el a színkódot. Én ezt megtettem.

Elküldtem e-mailben. Válasz: elmennek nyári szabadságra, augusztus 20-ka után lesznek.

Most augusztus végén ott tartunk, hogy valószínüleg Kozma úr se tudja a problémát megoldani, mert nincs színválaszték. Igérete szerint holnap felhivja a forgalmazót, találnak megoldást. Várok, mint eddig

(8 hónapja)  .......................................................

 

U.I.

Az anyag maga tényleg nagyon jó, minden kijön belőle, nem igényel külön ápolást, langyos vizes ruhával szoktam néha áttörölni. Ha végre sikerül áthuzatni, marad a novalife szövet.

Előzmény: Pöppec_kvar (-)